Publicerat: 2006-08-10 Klockan: 12:12:51

men oh....

javla skit.. jag ar i upplosningstillstand just nu.. hur kan vadrets makter vara mot mig?? gaah sa ilsk jag blir.. jag vill ju bara ha sol.. ar det for mycket begart kanske..? ja tydligen.. vi kom hit alldeles for sent i mandags pga vaskkrangel pa flygplatsen. val har far vi ett par timmar sol. tisdags o onsdags var snalla mot oss men nu.. det ar orkan ute, totalt igenmulet o riktigt sporegn.. oh my god.. jossan gone crazy... alla som kanner mig vet att jag ar en sann soloholik.. ja ar addicted to the sun.. det ar en sak som raddar mig lite fran att ga in i en djup depression o det ar det faktum att jag ar bakis.. vi 4 galningar hade en ratt vild kvall igar.. vi lyckades dricka upp all sprit vi kopt.. det ar val en liten stackars slatt kvar i den ena flaskan.. jag myntade ett nytt ord.. DRUKTIG.. mm jag skulle namligen saga att vi var duktiga pa att dricka men det blev "vad druktiga vi ar". o det ar ju faktiskt ett riktigt bra ord. ska nog ringa till svenska akademin o se vad de tycker...

imorn ar vi igang igen.. skulle forsoka ta det lite lugnt idag iaf.. ja jag gar snart hem o lagger mig.. men nu har pox kollat vadret pa natet o han ropar till mig att det ska bli fint imorn.. mm hoppas det annars far jag leta reda pa ett solarium.. ja jag ar medveten om att jag later desperat.. o ja jag ar det ocksa.

ja snart ska man aka hem. o da ska man vara ledig i en vecka till.. helt sjukt.. tycker redan att jag varit ledig i en evighet. pa mandag kvall blir det eventuellt filmkvall hemma hos oss, annars spelo skrattkvall tillsammans med sadjad, milla, osse o lina (poxs kompis). pa tisdag ar det tvatt, stad o premiar for tjejkvallarna. sedan har jag onsdag o torsdag fritt. blir att ga pa stan, kanske trana o fixa. fredag ar det laserdome med the gang o tacos o fest hos oss. lordag ska bonnymannen ha inflyttningsfest sa det blir nog utgang. sondag blir en vilodag o sen ar man tillbaks i den harliga vardagen igen!! langtar nastan! ordning o reda igen!
saknar er dar hemma.. speciellt nar det regnar sahar mycket...

puss pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0