Publicerat: 2011-07-21 Klockan: 23:41:00

pärltavlor

stockholmsblogg del 4



under vår andra dag i stockholm var det dags att besöka galleri hagman för att få se samuels tavlor av pärlor. innan vi anlände till galleriet tog vi en paus vid ett fik samt mötte upp bahareh och jonas.



promenad till vårt mål.



när vi kom fram såg jag de välkända skyltarna!



noah och faster fick hänga med samuels dotter lone. i något konstlad form;)



jag tyckte tavlorna med fåglarn var ofantligt coola! samuel har gjort olika fåglar och ställt upp dem ute i naturen och sedan fotograferat dem med riktiga fåglar.



mingelbilder.



en av mina personliga favoriter.



konstnären utanför sitt galleri!



vi som lät oss fachineras av denna konstform!



när vi sedan promenerade på söder så fick jag se en förskola som gjort flaggor av pärlor:)

här är samuels hemsideadress. man kan beställa tavlor av honom. kommer ni ihåg den fina noahtavlan som vi fick av samuel?

http://www.parltavlor.se/

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul idé med att fota de i olika miljöer...

Ser ut som ni har sköna dagar i storstaden.

=)

Kram

2011-07-21 @ 23:56:15
URL: http://itsonlyrocknroll.blogg.se/
Postat av: Milla

Tavlorna är ju bara så häftiga. Hade gärna velat gå på utställningen om jag vara hade varit i Stockholm. Hoppas han ställer ut fler gånger.

2011-07-23 @ 09:11:28
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0