Publicerat: 2010-10-12 Klockan: 22:57:55

så fruktansvärt!

hittade detta inlägg hos Johanna! Jag likson Johanna har valt att kopiera det rakt av!

Hittade detta inlägget hos Fröken Bitterfitta! Har valt och kopiera det rakt av!


Jag blir så jävla ledsen.


En kille som lider av Aspergers syndrom skriver i ett inlägg på Flashback att han ska ta livet av sig och att han ska "livesända" sitt självmord genom att det automatiskt ska komma upp bilder via en länk under hela händelseförloppet.


Killen möts då av dessa ord:


" Dumfan, strypning är inget nöje.

Har du ingen bil .. koloxoid äger .. "


" Du kommer aldrig våga, du är för feg. "


" Det märks på det sättet du skriver på att du bara är en skojjare, gå och häng dig LurifaxFlux "


" Är det långt kvar? Jag ska åka och jobba snart nämligen.... "


Nu är killen död och idioter sitter och frossar i hans olycka över internet.


Jag äcklas. (Här slutar hennes inlägg, efter detta är mina tankar)


Jag blir så förbannat arg när jag läset detta, hur i helvete tänker folk?! Hur kan man frossa i någon annan olycka, problem och bekymmer? Jag fick tårar i ögonen när jag läste det. Hade jag sett denna sidan hade jag valt helt andra ord till denna killen. jag beklagar det gick så långt att han tog livet av sig! FY på er som skrivit ovanstående ord, ni borde skämmas som fan! Vad tycker du?

Här slutar Johannas inlägg och nu kommer några väl valda ord!

Det är så tragiskt. Så tragiskt att personer kan hetsa någon till att faktiskt fullfölja det han tänkt på. Jag såg löpsedeln idag och blev så ledsen... Det kändes så fruktansvärt när jag såg löpet. Sedan ser jag detta på Johannas blogg. Jag blir så ledsen. Att folk är så sjukt onormala. Att skriva "du skulle aldrig våga du är för feg" till någon med asperger är som att ge dem geväret själva..............


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vad säger man, hur tänker dessa människor ?! Antagligen inte alls :-(

2010-10-13 @ 07:20:57
Postat av: lina

Har läst på flashback och sett bilderna, martin såg sändningen live=( riktigt läskigt och rörande!

När man läser alla inläggen ochser killen så förstår man att han redan bestämt sig för att avsluta sitt liv men ville basunera ut det till världen som en sista skräll... låter sjukt men så var det tydligen efter att ha läst vad personer nära honom skrivit efter allt var slut..

Till de som pushade på honom ännu mer finns ingen ursäkt! Patetiska människor!

2010-10-13 @ 07:42:08
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se
Postat av: PB

Så himla tragisk!!

2010-10-13 @ 10:36:29
Postat av: PB

Tragiskt ska det stå

2010-10-13 @ 10:36:57
Postat av: Johanna

Nej jag blir så ledsen av det varje gång jag tänker på det. Främst på de som pushade på honom, de kan inget samvete ha :(

2010-10-13 @ 16:04:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sara (E:s mamma)

Det är så fruktansvärt vidrigt alltihop, man blir så ledsen över att folk är så grymma mot varandra. Man kan bara hoppas att de personer som skrev alla sjuka kommentarer verkligen inte förstod att det var på riktigt. Men tyvärr håller det ju till mycket sjukt folk på Flashback... :(

2010-10-13 @ 16:16:38
Postat av: Vica

Hittar inga ord för detta!

För några år sen gjorde min son samma sak...men han hade som tur var vänner som reagerade...vad vi inte visste då var att han hade just Asberger. Livet för honom är en berg och dal bana och även vi som lever med honom får åka med vare sig vi vill eller inte. Kan tänka mig att det var så för den här killen med.

Hur känner den här killens anhöriga det?

Jag skulle gå under om det var min son!!!!

2010-10-13 @ 18:58:22
URL: http://vivecaerenius.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0