Publicerat: 2016-05-22 Klockan: 19:45:38

barnens dag

igår hade vi en superhärlig dag i söderköping med tina o kidsen. vi träffade även myrbergs, lisa med familj, emelie med barn o många andra kändisar.
 
som vanligt blev det många aktiviteter planerade för barnen.
 
 
elsa, anna, olof o ngn slags cyberkatt var även på plats.
 
 
vi testade bilar, fick goodiebags o promenerade sörping fram o tillbaks x antal gånger...
 
 
ungarna fick ballongdjur, popcorn o testa elbilar.
 
 
vi avslutade med ponnyridning, kka på kaniner o åka tuffetåget vilket var skönt för ömmade fötter...
 
 
en helt underbar dag... men en incident gör att jag fortfarande tänker på dagen med skräck. när vi skulle gå över ett övervakat övergångsställe så skriker milla i panik o vi höjer blicken.. där kommer en bil som är sekunder från oss i så hög fart o dessutom i fel körfält. vi springer över med ungarna o sadde, tina o olivia blir kvar på refugen. ytterligare några sekunder kommer en polisbil i hög hastighet o blåljus o jagar den här bilen. visade sig att det var en drogpåverkad man misstänkt för stöld eller häleri.
 
klart jag är arg på mannen, men även på polisen som faktiskt hade en biljakt mitt i stan... jag vet inte, men det kändes inte relevant för en misstänkt tjuv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0