Publicerat: 2016-06-07 Klockan: 16:54:41

mamma 70 år

så har min älskade mamma fyllt 70 år. jag o syrran drog med pappa i våra planer för en överraskningsfest. denna gick av stapeln i söndags och nu äntligen behöver vi inte vara hemliga hela tiden.
 
 
dukningen av lokalen.
 
 
systrarna i lokalen...
 
 
mamma trodde vi skulle på resturang o sadde åkte o hämtade dem. men det blev ögonbindel efter ett tag o en tur till lokalen där alla gästerna väntade istället...
 
 
alla var tysta när vi gick in med mamma, hon fick sätta sig på en stol o då sjöng vi allesammans högt!
 
 
sedan blev det kramar, tipspromenad, tilltugg o mingel innan middagen entrade.
 
 
mamma med döttrarna sina..
 
 
min o syrrans familj på festen
 
 
middag, tal, sång, quiz o annat spex!
 
 
mamma fick såklart ljus på sin tårta!
 
 
vartefter blev det dans o bar!
 
 
mamma o alla gäster var så nöjda vilket innebär att även jag o syrran var så nöjda.
 
grattis igen älskade mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0