Publicerat: 2016-06-16 Klockan: 06:40:42

älskade noah 6 år

så blev han 6 år. 6 år. hur gick det till? om en vecka slutar han förskolan. för gott. efter det blir det skolans värld. min kloka, funderande noah. noah som till syns bara intresserar sig för sport men som har så mycket han funderar på. noah som lärde sig alfabetet vid 2 års ålder men som fortfarande tycker det är tråkigt att klippa och pyssla. min noah som tar den snabba bekväma vägen men som ändå sällan ger sig. min starka noah som går till varje sjukhusbesök med huvudet högt och som sällan höjer rösten om allt han får vara med om. min noah som ser fram mot skolan men mest för att de har en så häftig fotbollsplan där. min noah som kan leka med de flesta men som helst av allt bara vill softa i soffan efter en dag med lek, spel och kompisar. min noah som har svar på tal och som börjar likna en liten tonåring här hemma. min noah som låter sin syster vara med på det mesta även om han tycker att hon är i vägen ibland. den fina individen fyller idag 6 år sedan. det är helt fantastiskt att jag har fått äran att vara din mamma i 6 år.
 
grattis min älskade son på 6-årsdagen!
 
noah några dagar gammal på astrid lindgrens barnsjukhus
 
 
noah på sitt 1-årskalas
 
 
noah på sitt 2-årskalas
 
 
noah på midsommar när han precis fyllt 3 år
 
 
noah på sitt 4-årskalas
 
 
noah på sitt 5-årskalas
 
 
noah snart 6 år gammal o alldeles nyklippt
 
 
grattis min älskade noah, må du få en alldeles fantastisk sommar o må du gå in i skolans värld säker på dig själv o med ett hjärta av guld.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är en fantastisk pojke ni har! Grattis till Noah från oss!

Svar: ❤️
Josephine

2016-06-16 @ 19:43:15
Postat av: Heni

Finaste kämpen och filosofen Noah. Kram

Svar: ❤️
Josephine

2016-06-18 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0