Publicerat: 2015-10-30 Klockan: 20:59:48

familjedag på kolmården

idag hade vi höstlov och åkte till kolmården. vi åkte dit lagom till öppning och åkte hemåt runt 15-tiden.

sjukt bra dag med lugn och ro trots en hel del människor i parken.



träffade på en hel del gastar, vampyrer och varulvar. en och annan häxa och andra diffusa varelser. 



den brända tärnan som gick och sjöng runt om i parken var strålande. i familjen så var det jag som blev skrämd av spöken. 2 gånger dessutom, de smög sig på mig och stod någon cm ifrån mig och bara stirrade på mig. jag upptäckte dem ej förän jag vände mig om o jösses så rädd jag blev.



härlig dag och det var mäkta kul att träffa på en hel del gamla vänner.

dagen avslutades med halloweengodis och barnprogram fyllt av halloweeninslag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0