Publicerat: 2015-11-04 Klockan: 09:16:00

tandfen

nennesson har tappat sin första tand. vi upptäckte för ca 3 veckor sedan att den var lös. några dagar senare så meddelar han mig en morgon när vi precis tagit på oss för att gå iväg: "just det jag har tappat min tand" vilket jag svarar "var är den någonstans?" vilket hans svar blir "jag vet inte, kanske i soffan någonstans..."
 
så var det med det... haha. gossen visste mycket väl allt om tandfen. tanden är fortfarande borta så han fick prata med tandfen på kvällen när han la sig och tänka sig att tandfen la en peng i glaset trots att det ej fanns någon tand.
 
 
tand nummer två är också lös så vi hoppas att den hittar hem...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0