Publicerat: 2015-06-19 Klockan: 08:00:00

marilyn fucking manson

på riktigt. marilyn manson. det är rammstein och manson som jag haft på min "önskeselista" sedan jag hörde dem första gången. rammstein blev verklighet på bråvalla för 2 år sedan och manson blev verklighet förra veckan.
 
om jag var lycklig? som ett litet barn. jag bara log och myste, sjöng och skrattade. helt jävla fantastiskt!
 
 
vi såg inte bara manson. vi åkte som biltjuvar mitt i centrala stockholm för att inte tala om på djurgården. vi betalade hutlösa pengar för parkering. vi åt lunch i kylan, blev skrämda i nya spökhuset och sedan kom den värmande solen.
 
 
vi la oss till rätta och vilade ett tag innan kungen gled in på scenen. mitt i lugnet hände en hemsk olycka. det slår slint för en man som hoppar ner från en karusell. jag hörde häromdagen att mannen avled. det rusade in poliser, ambulanser och väktare. spekulationerna var stora om det var någon karusell som gått sönder eller dylikt men så var ej fallet.
 
 
magiskt!
 
 
tack gröna lund. tack marilyn manson!
 
 
för att orka bilfärden hem blev det en sockerkick på slutet! lycklig som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0