Publicerat: 2015-06-24 Klockan: 21:22:37

3 plus 5 är nästan likamed 35

igår hade vi ett sista (?!?) kalas här hemma för denna månad. det var dags för släkten plus gudföräldrarna att komma på ett 3-, 5- och 35-årskalas. ungarna var taggad och morsan smått stressad trots att fantastiska svärmor stått och lagat iransk mat hela dagen lång.
 
 
ungarna har valt sina egna tårtor. noah ville ha batman och lovi ville ha "let it go". sagt och beställt av kollegan tina! hojta om ni behöver hennes tjänster så fixar jag kontakt.
 
 
några av gästerna...!
 
 
jag o min käresta.
 
 
paketöppningen liknande en mindre julafton. men den fortlöpte bra och lovi garvade åt varje grej hon fick!
 
 
sötnöt nennesson.
 
 
kalaset avslutades med tårtfest. som alltid säger jag - tack! ni är bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0