Publicerat: 2015-07-25 Klockan: 16:56:00

stugan

nu har vi precis kommit hem från stugan i lönneberga. en idyllisk liten plats bland kossorna.
 
vi har haft 6 härliga dagar tillsammans med familjen myrberg. som vi har skrattat tillsammans. tacksam för dessa dagar <3. det kommer komma ett par olika bloggar från resan med olika teman. men detta är bilderna från själva stugan och miljön kring den.
 
 
lyxen att ha en traktor mitt på gården.
 
 
vår fina stuga!
 
 
olika spel och lekar i väntan på mat.
 
 
starke osse!
 
 
plocka bär på ett strå!
 
 
upptäcksfärder på grusvägen och hälsa på våra närmsta grannar kossorna.
 
 
fantastiska bilder på fantastiska ungar!
 
 
tack myrbergs för bästa veckan på länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själva för en underbar vecka med så många nya underbara minnen ❤️.
Har skrattat så mycket att jag har nog tränar mina magmuskler =).
Efter en sån här vecka har man energi som man kommer att klara sig länge på.
Tack underbara vänner!!!!

2015-07-25 @ 19:22:59
Postat av: Camilla

Tack själva för en underbar vecka med så många nya underbara minnen ❤️.
Har skrattat så mycket att jag har nog tränar mina magmuskler =).
Efter en sån här vecka har man energi som man kommer att klara sig länge på.
Tack underbara vänner!!!!

Svar: Verkligen så mycket skratt och gemenskap! Saknar er redan! Kramar!
Josephine

2015-07-25 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0