Publicerat: 2015-07-18 Klockan: 11:40:00

semestertider

semestertider är tider där jag hinner det mesta utan att känna stress. jag hinner att träffa vänner, låta ungarna leka vid samma ställe utan att jag behöver skynda på dem. jag hinner ta hand om saker som behövt göra under en längre tid. semestertider är sköna tider...
 

vi träffade tuva-li med familj!
 
 
vi har ordnat o fixat på såväl landet som hemma.
 
 
goda middagar med vänner.
 
 
så vill barnen vara i bamses så är vi i bamses. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så underbart att bara få låtarna gå och få hinna att njuta av saker också, både som man själv vill och som barnen vill =).
Kram

Svar: 👍
Josephine

2015-07-20 @ 08:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0