Publicerat: 2015-07-05 Klockan: 08:00:00

grattis älskade dotter på 3-årsdagen

3 år. 3 år sen den dagen i början av juli då du kom till oss. en lillasyster som knappt hade tid att vänta tills vi kom till bb. som kom ut med kraft, dunder och bång och har sedan fortsatt den banan under de här 3 åren. du fantastiska lillasyster med ett mod som få och ett tålamod som mor din...
 
du är vår underhållare. inte en sekund med dig är tråkig. jag kan slås av häpnad och bara titta på dig. du är ett yrväder utan dess like och ofta undrar jag hur du får ihop allt till en klarhet.
 
du är 3 år nu. 3 år och full av färdigheter. du är ivrig och har inte tid att vänta på att lära dig saker utan ska helst göra allt som storebror gör och gärna det som storebrors vänner på 6-7 år gör också. du kan allt enligt dig själv och ska sanningen fram så kan du väldigt mycket. ibland vill jag bromsa dig. bromsa tiden. få dig att bli liten igen. det du inte kan blir du störtförbannad på att du just inte kan. är det inte minigolfklubbor som kastas iväg så är det ett gapskrik. du är fantasifull, pysslig, verbal, förväntansfull och nyfiken. du ser fram mot hösten då du ska få börja "dansskola". till skillnad mot bror din vill du att vi ska titta på din dans mest hela tiden.
 
jag älskar dig för alltid min käresta dotter.
 
nyfödd
 
 
1 år
 
 
2 år
 
 
3 år
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag funderar på att kalla min dotter för Lovi. Det verkar ju inte det vanligaste namnet, men väldigt fint. Om du har lust får du gärna maila mig och berätta om hur ni kom på det och vilka reaktioner ni fått, om det ofta förväxlas med något och hur ni tycker det funkar utomlands. Superfint iaf! / Line linestarlit @ gmail.com

Svar: Skickar ett mail strax:)
Josephine

2015-12-01 @ 12:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0