Publicerat: 2015-02-04 Klockan: 23:16:00

noahs åkning

jag är sjukt impad. så fort de lär sig. fjärde dagen av åkning och den tredje dagen med skidskola och ungen åker knapplift, slalom med plogning, tar sig ner för backarna lätt som en plätt. han älskar dock störtlopp som alla andra ungar och jag försöker få honom att svänga mer och mer...
 
 
vi tog med selen när vi åkte högst upp på fjället med noah men det behövde inte nyttjas så mycket. annars kär han utan sele hela tiden nu.
 
 
 
sen ibland korsars skidorna som här i klippet men då är han uppe igen och på det igen. kämpe!
 
 
ser redan fram mot nästa fjällenresa!

Kommentarer
Postat av: Milla

så sjukt imponerad av Noah, själv skulle jag vara glad om jag kunde stå upp hela backen =).

Svar: Han lärde sig riktigt fort!
Josephine

2015-02-12 @ 07:09:53
URL: http://cmillisen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0