Publicerat: 2015-02-20 Klockan: 08:02:00

lejontämjaren

lejontämjaren av camilla läckberg. utgiven år 2014.
 
jag har tidigare älskat det mesta läckberg skrivit. men denna gång läste jag läckberg strax efter moyes. kan inte komma ifrån att moyes har ett tag i mitt hjärta med hennes sett att skriva. så till en början blev jag nästan irriterad när jag läste boken. tyckte språket var för banalt, blev irriterad på att karaktärerna aldrig ändrade sig. men såklart - det är ju charmen med det...
 
när jag läst mer och mer kom jag in i historian och slutade att störa mig på språket och karaktärer och fängslades istället av innehållet. storyn är som vanligt bra!
 
patrik och hans poliskollegor får ett larm om en flicka som irrar omkring på vägen och det visar sig att hon blivit utsatta om extrema vidrigheter. vilket hon inte är ensam om. spännande och närmre än vad man tror...!
 
betyg 3,5 av 5.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0