Publicerat: 2015-08-30 Klockan: 22:49:00

carita 40 år

medan sadde tittade på fotboll o osse var på väg hem så passade jag o milla på att förfesta hemma hos tina o magnus innan caritas 40-årsfest! bara det att festen började kl 17 så vi började kl 15....
 
 
vägen till festen var varm och intressant! väl där mötte vi upp en massa roliga vänner samt min man!
 
 
carita lyckades bara fastna på en bild för hon flängde omkring och såg till att alla hade det trevligt och när hon landade och det var fest och dans då glömde jag bort att jag hade en kamera...
 
 
natten slutade såhär hemma hos magnus o tina...
 
 
tack carita för en superrolig fest!
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det var en riktigt rolig fest och så många snygga brudar också på ett och samma ställe =)

Svar: Verkligen:)
Josephine

2015-08-31 @ 22:16:26
Postat av: Carita

Kul att ni värmde upp med förfest :) snygg bild du fick till på mig.... Tack själva för ni hjälpte mig att få en så kul fest....

Svar: Ha det bäst nu Carita!
Josephine

2015-08-31 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0