Publicerat: 2015-04-26 Klockan: 18:04:18

ordförande

årets årsmöte med VACTERL-föreningen har nu gått av stapeln. vi träffades vid arlandastad. det var mycket trevligt och vi som kom fick många intressanta diskussioner.

en ny medlem var på plats med mycket erfarenhet. hon är 67 år och fick i år reda på att det är denna diagnos hon har. så positiv och med så mycket kunskap och erfarenhet. härligt!


jag har varit suppleant i några år samt redaktör. men numera kan jag titulera mig ordförande samt redaktör för svenska vacterlföreningen. två hedersamma poster. 






 
fylld av energi av dessa fantastiska människor ser jag nu fram mot sommarens familjedagar i halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0