Publicerat: 2014-10-15 Klockan: 07:36:00

tankar hos vår 4-åring

- mamma varför har jag vacterl?
- för att en del barn föds med det noah. vi vet inte riktigt varför det blir så bara att de barnen är alldeles speciella.
- vem ville att jag skulle födas med det?
- det är inget någon bestämmer...
- var det ni som ville att jag skulle ha vacterl?
- nej noah så var det inte.
- jag vill inte ha vacterl.
- varför vill du inte det noah?
- det är så tråkigt att klyxa...
- men det är lite kul att vara på vacterlläger va?
- ja det är mycket kul...
 
noah under morgonens klyxbehandling....

Kommentarer
Postat av: Sadde

Han är så fin!

2014-10-15 @ 21:40:48
Postat av: Anonym

Finaste Noah jag älskar dig
Farmor

2014-10-16 @ 14:41:32
Postat av: Marie

Lille plutt =/
Tur att han har så fina och kloka föräldrar som gör allt för att förbereda honom och göra honom trygg!

Hur uttalas vacterl? Typ vakter-ell? Eller?

Svar: Tack ❤️ det uttalas "vactel"
Josephine

2014-10-16 @ 21:04:28
Postat av: Therese Spång

Ja vad de funderar.
Tänker och Klurar.
Min Abbe sa häromdagen när vi satt och byggde lego. Det känns som det är mitt fel.
Vad menar du?
Jag att det är mitt fel att vi måste byta blöja hela tiden. Puh. Blev ett långt samtal om honom hans sjukdom och allt runtomkring. Kram till hela er fina familj.

Svar: Oh vad jobbigt:( så vill man inte alls att de ska känna. Ta på sig det hela själva... Stor kram till er
Josephine

2014-10-16 @ 21:19:12
Postat av: My

Fina Noah! Och finaste ni! Både Noah och Lovi har tur som har er som föräldrar <3

Svar: Tack My!
Josephine

2014-10-17 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0