Publicerat: 2014-05-29 Klockan: 08:00:58

x-men days of future past

x-men days of future past, 2014. regi bryan singer.
 
så jävla bra. jag älskar x-menfilmerna. jag blir inte trött på dem. konstigt. det är ju trots allt sjunde delen. men de är så himla bra.
 
här kastas vi in i en hemsk krigstid för att sedan resa tillbaka i tiden för att förändra historian. det är hiskligt spännande och quicksilver är den absolut coolaste karaktären jag sett i x-men. hört säkra rykten om att han kommer vara med även i nästa film! om jag ska skriva något som var dåligt med denna film var det just det att han inte fick så stort spelutrymme.
 
annars säger jag bara hatten av!
 
betyg 5 av 5.
 
imdb - 8.6 av 10.
 

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Har inte sett en ända av dem :)

Svar: Då är det dags att börja:)
Josephine

2014-05-29 @ 17:05:11
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0