Publicerat: 2014-06-30 Klockan: 09:44:00

bråvalla 2014 dag 1

ja men vilken fantastisk start på sommaren. 3 underbara dagar. jag älskar bråvalla! sadde och jag mötte upp conny i kön. tack conny för att du mer än halverade vår kötid...!
 
 
vi intog mat och dryck direkt. plus att vi fick njuta av festivalens alla trevligheter med kända som okända människor. vi lyssnade på bring me the horizon medan vi satt och njöt.
 
 
dags för punkrockiga dropkick murphys.
 
 
o så ett litet klipp!
 
 
efter det vandrade vi till fantastiska imagine dragons. som för mig var en av de stora höjdpunkterna.
 
 
o sen ett litet klipp. nu gick det upp ett ljus för mig vilka de var. helt "okända" var de ju inte...!
 
 
efter det var vi i behov av att söka upp bajjamajjor. det där med chipen var ju fantastiskt... det gick så snabbt att få tag i ny dricka. lite för snabbt kanske :) åt och lyssnade på anthrax under tiden. mötte upp chricka, jennie och jonka och gick och tittade på lana del ray.
 
 
sedan var det dags för iron maiden.
 
 
rock on!
 
 
ett litet klipp...
 
 
denna bild får avsluta dag 1 bloggen!
 
 
vilken fantastik dag!
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ser verkligen helt underbart ut med bra musik och lite sol =). Nästa år hänger jag med. Puss

Svar: låter bra det! osse då?
Josephine

2014-06-30 @ 09:59:22
URL: http://cmillis.blogg.se
Postat av: Milla

Jag får jobba lite på den tror jag =)

Svar: blir jag, sadde, du och conny då;)
Josephine

2014-06-30 @ 23:07:18
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0