Publicerat: 2014-07-29 Klockan: 19:54:03

malmösemestern

sadde och jag var iväg på semester för ca 2 veckor sedan. tog en varm varm tågresa till malmö där charlotte och stina mötte upp oss. snurrade runt lite i värmen och gick sedan för att ta en titt i stinas lägenhet.
 
 
jag förälskade mig i den här skylten som fanns vid toaletten.
 
 
sedan tog vi plats hemma hos charlotte och tomas. balkonghäng och drinkar.
 
 
på kvällen serverades en delikat måltid plus att vi fick träffa stinas drömprins! han fick helt klart mycket väl godkänt. första gången vi fick träffa andreas.
 
 
dag nummer två tillbringade vi många timmar på falsterbostrand. det var inte fy skam.
 
 
efter en dag på stranden njöt vi av malmös godaste glass innan vi gick för att drinka lite i folkets park. där mötte jag även min gamla klasskompis från gymnastiet, majda! vi vandrade hemåt i kvällen och började tillaga maten. en helt suverän dag och kväll! 
 
 
dag nummer tre tillbringade vi vid ribban och på en iransk resturang.
 
 
det var tre riktigt härliga dagar som både jag och sadde kommer njuta av länge. tack charlotte och tomas för allt ni hade ordnat åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0