Publicerat: 2014-08-22 Klockan: 12:31:00

sista brevet från din älskade

sista brevet från din älskade av jojo moyes. utgiven år 2014.
 
jag har läst hattrick av jojo moyes i sommar och det har uppenbarligen varit ett helt fantastiskt hattrick. även sista brevet från din älskade var så gripande. samma känsla av att jag bara vill läsa, vill att det ska bli kväll eller en lugn stund över så jag får kasta mig över boken.
 
nu är det london 1960 och london 2003 som gäller. vad hände egentligen 1960 i överklassens london? vad hände med bilolyckan och kärlekshistorian? ska vi få reda på det först många år senare?
 
ännu en bok ni måste läsa!
 
betyg 5 av 5.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0