Publicerat: 2014-08-17 Klockan: 22:52:43

augustifesten

jag älskade karnevalen som ung. älskade. nu skräms jag nästan för att gå ner.... jag har blivit gammal, trångt o mycket skräniga människor. typ som jag själv var förr. 

var och var..... jag skränar fortfarande men inte på samma sätt. dock är det numera tradition att besöka festen ihop med tina o magnus med barn. vi har alltid kul, trots att jag skräms;)

bäst i år var karusellen som lovi fick åka men olivia nekades. noah såg kräkfärdig ut medan leah o lovi njöt. jösses vilken fart och högt upp gick den.














så tack för traditionen. vi håller fast vid den. vem vet snart ser vi på fyrverkerierna igen;)

Kommentarer
Postat av: tina

Jaaa fyrverkerierna med!!!:)

Svar: 👌
Josephine

2014-08-18 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0