Publicerat: 2013-09-18 Klockan: 23:50:00

kristian gidlund

nu har en fantastisk människa lämnat oss. i tisdags tog den där jävla cancern ännu en människas liv. denna gång är det ingen som jag känner privat. däremot en människa som jag har fått lära känna genom hans fantastiska texter på hans blogg...
 
http://ikroppenmin.blogspot.se/
 
det känns ruttet att denna livglada och fantastiska människa fått ge vika för cancern. dina texter kommer för alltid finnas hos oss kristian. må din familj och dina vänner klara sig ur denna kris.

Kommentarer
Postat av: Emma o Majas mormor

Håller till fullo med dig Josefine. Jag har följt honom varje dag på hans blogg sen mer än ett år tillbaks. Vilka texter, jag bara säger det. Ni som inte har läst texterna gör det eller/och läs hans första utkomna bok.
Han tog också hand om en liten vanvårdad pudel, som den rätte ägaren tydligen inte ville veta av, som heter Pysen. Fint gjort av Kristian.

Svar: ja han var sannerligen en fantastisk människa!
Josephine

2013-09-19 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0