Publicerat: 2013-03-28 Klockan: 13:21:00

pay it forward 2013

i årsskiftet så cirkulerade "pay it forward 2013" på facebook. jag var snabb och skrev mitt namn på den första jag såg. det går till som så att man ska göra någon god gärning åt de 5 som skrev upp sitt namn på sin lista och de skulle även lägge upp det på sin logg så att 5 andra kan skriva upp sig. på så sätt så ska de goda gärningarna spridas...
 
jag har gjort min första goda gärning nu. det här paketet skickade jag till tessan. de flyttade till australien för ett tag sen och jag tänkte de behövde lite saker här hemifrån.
 
 
Jag har även fått min första pay it forward gärning. dumt att säga gåva då det inte behöver vara något att ta på utan det kan handla om en tjänst eller vad som. carolina hade tröttnat på min lilla skruttiga vattenflaska på träningen och gav mig en ordentlig! det var mycket snällt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0