Publicerat: 2013-06-27 Klockan: 14:28:00

min födelsedag

kalas kalas och kalas. jisses så många som fyller år under sommaren. så även jag. eftersom jag hade ett litet anonymt firande för mig under noahs kalas så passade jag på att ha ett litet kompiskalas i tisdags ute på landet. dock blev det nästan som ett barnkalas med alla barn som sprang omkring och lekte och hade kul!
 
 
det var lek med barnen innan vi gick på den delikata smörgåstårtan. vattenballongerna som noah fick på sin 3-årsdag var en succé.
 
 
mat och sommarswiss! det var grejer det. maränger, glass, grädde, jordgubbar och jordgubbssås!
 
 
 
 
hedersgästen tackar för fina presenter och roligt sällskap!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0