Publicerat: 2013-06-14 Klockan: 10:05:00

jobbfest

i tisdags hade vi jobbfest på himpafältet. succé med väder, mat och humör. dock var det sorgligt då milla avtackades och både chefen sa fina ord och milla höll ett litet tal.
 
 
lite små mingelbilder!
 
 
jag ser faktiskt fram mot att börja jobba i augusti. under min förra föräldraledighet så kunde jag knappt tänka mig det medan nu känns det helt rätt. högst troligt på grund av 2 saker.
 
1. den här ledigheten har varit normal. inte 3 operationer, stomipåsen som bara krånglade, remisser, sondering, medicinering, nya termer och ovisshet.
 
2. den här ledigheten har varit mer intensiv på ett annat sätt. med ett barn kunde jag somna om vid 8 när noah somnade om. men nu har vi i snitt haft morgon ca 5 dagligen. sedan så är det syskonavundssjuka, bråk och sådant som hör till.
 
fast det har varit underbart! ledighet... kunna gå i pyjamas en hel dag om vi vill, leka med vänner, luncha på stan, styra och ställa, onsdagsbebisar, massa fin tid med noah!
 
hoppas vi får njuta ordentligt av sommaren innan det är dags för jobb. det skulle blivit 2 månader av ledig tid ihop. det är det fortfarande men det är även packning, flytt och lite fix på radhuset.
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det var lite sorgligt att säga hej då till alla men en riktigt härlig fest och ja det ska bli skönt att lämna över pinnen nu efter sommaren även om det känns lite sorgligt också.
Puss

Svar: förstår att det är dubbla känslor du slits med.... <3 saknad kommer du vara iaf. puss
Josephine

2013-07-03 @ 00:11:32
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0