Publicerat: 2013-07-08 Klockan: 22:00:00

lovis födelsedag

sång och paket på morgonen. ja kanske uppskattades det mest av storebror:)
 
 
vi valde att åka till tropikariet för att fira lovis 1-årsdag. där hade vi alla 4 det riktigt kul. sist vi var där var noah 1 år och kunde ej gå så då blev det ej så mycket av det. men nu hade vi en nyfiken om än lite rädd 3-åring och en vilde till 1-åring med oss. noah gav mig instruktioner om vilka djur jag skulle fotografera.
 
 
små upptäckare.
 
 
vi hittade en vän i surikaten som låg och slappade.... ja det var då sadde som kände igen sig en del i den.
 
 
åsk- och regnovädret var spännande. likaså hajarna och den egna spegelbilden.
 
 
efter tropikariet åkte vi ut till landet där det blev vattenballongskrig. det var främst min man som kände av det kriget.
 
 
den lilla fick svida om efter kriget och blev en liten sjöman.
 
 
vi avslutade födelsedagen med en grillmiddag. mycket trevligt och härlig dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Det ser ut som lilla strumpan fick en härlig födelsedag och hela familjen fick en bra dag. Förstår att det var spännande på tropicariet dock blir jag själv alltid ganska nervös när jag är där och tror att nåt ska klättra på mig =).
Kram

Svar: ja det var en riktigt bra dag och även jag får lite hemska tankar om att ngn ska komma ut ur sitt bo...!
Josephine

2013-07-08 @ 23:36:10
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0