Publicerat: 2013-07-03 Klockan: 14:12:00

bråvalla del 3

så kom då den sista dagen. dagen då jag knappt kunde resa mig upp ur sängen. herregud hur går det för de stackarna (??) som tältar... inte visste jag då att jag knappt skulle få över benet över cyklen x antal timmar senare.
 
vi inledde denna ombytliga dag med the sounds. ja både musiken och vädret var ombytligt denna dag.
 
 
lördagen var den dagen vi träffade på mest folk vi kände även om vi gjorde det de andra dagarna med. takida levererade mest blaha musik även om någon låt var mycket trevlig.
 
 
walle och sadde åt festivalens äckligaste mat... enough said. det lyckliga festivalgänget plus en som kräks av maten....
 
 
vi hade red bull tältet som vår uppsamlingsplats vilket var nödvändigt då mobiltäckningen var usel. mando diao var lite av ett sömnpiller men mycket trevligt för mig som uppskattar även deras senaste skiva.
 
 
bäst under lördagen var volbeat!
 
 
då rockade vi loss ordentligt!
 
 
 
hann se lite utav en tjej som heter lindsey stirling. henne skulle jag vilja se igen. sen blev det thåström och lite sockervadd för att hålla oss vakna.... slagsmålsklubben hann vi med innan....
 
 
den där avicii... ja. vi såg 2-3 låtar sedan avslutade vi vår festivalhelg med en eld- och cirkusföreställning.
 
 
resultatet av helgen....
 
 
längtar redan till 2014 års upplaga av bråvalla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0