Publicerat: 2013-07-01 Klockan: 13:53:48

bråvalla del 1

ja eftersom det blev en hel del bilder och filmer från festivalen så delar jag in den i dagarna 3.
 
för mig blev torsdagen lätt festivalens höjdpunkt trots ganska trist väder. inget kan mäta sig med rammsteins show och dessutom upptäckte jag zigenarpunkbandet gogol bordello som är ena riktiga pärlor.
 
 
äntligen inne!
 
 
vi inledde med att se miriam bryant. hjälpa dem som behövde hjälp och gå på gräset... som faktisk bestod av en hel del gräs dag 1.
 
 
efter en miriam som hade vacker röst men inte så mycket mer så upptäckte jag zigenarpunkbandet gogol bordello som var förutom rammstein festivalens höjdpunkt. så mycket show och så mycket glädje. så mycket skön musik!
 
 
 
vi fortsatte med airbourne som inte var min typ av musik alls. sedan flög det en motorcykel i luften;) spännande (?!) mat fanns att prova. vi såg på måns möller och gardell där gardell lätt vann showen. icona pop tittade vi på för att slippa regnet ett tag.
 
 
sedan tittade vi på ghost som var en upplevelse i sig!
 
 
sedan blev det in flames och white lies innan det var dags för det jag väntat på sen september/oktober när jag fick reda på det......
 
 
RAMMSTEIN!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0