Publicerat: 2013-12-04 Klockan: 16:33:00

i kroppen min

i kroppen min av kristian gidlund. utgiven år 2013.
 
oj så gripande. så vackert skrivet om det svåraste. om döden. om en ung människas liv som snart kommer ta slut. en självbiografi om ett hemskt cancerbesked. gripande är bara förnamnet. boken gör att jag får så många tankeställare. ser vad som är viktigt i livet. vill sålla bort annat. vill. men det är inte alltid det går. huvudsaken är att jag visar för mina allra käraste att jag älskar dem. så ofta jag bara kan. hela livet.
 
det är kristians bok om hans egen sjukdom. en sjukdom som har tagit hans liv.
 
http://ikroppenmin.blogspot.se/
 
betyg 5 av 5.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0