Publicerat: 2013-12-16 Klockan: 11:51:00

7-5...

Grattis på bröllopsdagen min älskade fru! vi bestämde ju i ett svagt ögonblick att inte köpa något till varandra så här kommer min gåva till dig.

Nu är ju förvisso bröllopsdagen imorgon men eftersom jag inte har en susning om hur man skapar ett inlägg i föräg så får det bli såhär.

Jag älskar dig mer för varje dag som går för jag märker hela tiden hur du gör olika saker för att vi, du, jag och våra barn ska få de allra bästa förutsättningarna här i livet. Du gör/säger allt med det bästa för vår familj i tankarna. Du är den mest oegoistiska person jag har träffat, ja förutom när vi tex ska välja sängar på hotell eller platser på planet. Jag älskar dig för att du är mor till mina barn men jag älskar dig även enormt mycket för att du är den människan som du är. Cool, galen, hetsig, godhjärtad, godluktande, smart, rolig, charmig, snygg och ytterst briljant. Du tröttnar inte på att utmana mig och det måste ju vara ett tecken på att har drivkraften för att driva vårt äktenskap framåt, det är när man blir likgiltig som det är farligt. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har fått träffa dig och dela mitt liv med dig, du har fått mig att öppna ögonen för så mycket som jag antagligen inte skulle ha sett i ett liv utan dig.

Ett liv utan dig...usch viken tråkig mening för ett liv utan dig är ett liv utan min bästa vän, min älskade och min själsfrände. Du lyssnar på mitt ibland ganska uttjatande pladder utan att för den delen göra narr av mig. Jag har lärt mig så otroligt mycket av dig och känner med glädje fram emot att du ska vara hemma med oss i 2 veckor snart.

Jag älskar verkligen dig JKA! du är min ögonsten och det finns inget jag inte skulle kunna göra för dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt och fint skrivet!
Grattis till er!!!
Kram

2013-12-16 @ 20:14:34
URL: http://www.gosnutta.se
Postat av: Heni

Grattis. Ni är som gjorda för varandra. Kramar
Heni

Svar: ❤️
Josephine

2013-12-16 @ 20:56:42
Postat av: Jossan

Ja men älskling. Nu bleknade min present:) tack för att du är du och för att vi uppenbarligen känner samma sak för varandra. Älskar dig ❤️

2013-12-17 @ 13:50:12
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0