Publicerat: 2013-08-15 Klockan: 22:09:15

stora flytten

så i måndags kl 17 gick den stora flytten av stapeln. uppslutning bland vännerna och sedan började bärandet och organiserandet. då vissa möbler var stora och trappen inte lika stor så monterades trappräcket ned istället för möblerna:) men det gick bra det med.
 
 
bära, korvätande, vila och teknikinkoppling.
 
 
milla stod och organiserade alla filmer i bokstavsordning! fint! frid i sinnet. än så länge får de stå kvar milla!
 
 
nu har vi bott här i 3 nätter. känns bra. riktigt bra. öppnat upp altandörren tidigt på morgonen. barnen har tassat ut. upptäckt lekplatser. tvättat:) diskat i maskinen.
 
inte mycket kvar nu. några tavlor. några inköp från ikea. annars så börjar det se riktigt bra ut. några bilder kommer i veckan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Lite besviken att du inte fick med nåt kort när jag slet och drog i hyllan uppifrån =).
Imponerad av att höra att det fick vara kvar, tänkte näsan att jag skulle behöva ta mig ett snack med Lovi men då slipper jag nog det =).
Ska bli så spännande och se hur allt ser ut sen.
Kram kram

Svar: jag vet... jag var lite seg med kameran....! kram
Josephine

2013-08-15 @ 22:46:12
URL: http://cmillis.blogg.se
Postat av: Sofie

Lycka till i eran nya lya!

Svar: tusen tack!
Josephine

2013-08-16 @ 21:43:54
Postat av: Maria

Vad roligt med flytt och massa nytt ;-) Hoppas ni får det riktigt bra i nya bostaden.

Svar: det tror jag. det känns riktigt bra. kram
Josephine

2013-08-18 @ 08:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0