Publicerat: 2013-08-18 Klockan: 20:21:16

sommaren...

vilken fantastisk sommar vi haft. intensiva månader men ändå fullt av tid till lugna dagar.
 
den absolut största händelsen i sommar var....
 
 
det är sant. bråvalla.... jag längtar redan till nästa år! fantastiska 3 dagar.
 
sedan har vi hunnit med tripper till pippi, kolmården, skansen och söderköping. på kolmården lämnade noah napparna till bamse vilket var en stor händelse i somras. noah har åkt tåg till stockholm med farmor.
 
 
vi har garvat åt jecko!
 
 
 
vi har badat! eller vi... sadde och barnen;)
 
 
vi har firat midsommar med finfina ungar.
 
 
vi har festat.
 
 
barnen har fyllt år! vi har hunnit med 1-årskalas och 3-årskalas.
 
 
 
vi har varit på titanicutställningen.
 
 
vi har träffat vänner, bokat resa, fått besök från iran, ätit gott och hängt.
 
 
vi har varit på unitedmatch!
 
 
vi har främjat sonens intresse... fotboll och monstertrucks.
 
 
vi har varit på ett fantastiskt vacterlläger.
 
 
vi har flyttat och hunnit börja njuta av huset.
 
 
det har varit en fantastisk sommar med de här två charmtrollen...
 
 
men lika gulliga som de har varit har de också retat gallfeber på både varandra och oss. så att vardagen nu återgår är nog bra för alla. dock är det med lite sorg i hjärtat. sista gången som jag är föräldraledig såhär länge. ja... det är sista gången. sanna mina ord. nu är det jobb som gäller. det är tur att jag trivs med mitt jobb annars hade jag suttit här med ångest. det gör jag inte nu.
 
dock lite ångest över att min första arbetsdag på 14 månader är mellan 7-19. den biten känns lite seg.
 
nu tar sadjad över stafettpinnen. nu är det han som får jaga lovi och underhålla noah. de kommer få det toppen tillsammans.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag ska ta väl hand om Sadde!

Svar: låter tryggt!!
Josephine

2013-08-18 @ 21:08:05
Postat av: Sadde

Underbar sommar!

Svar: <3
Josephine

2013-08-20 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0