Publicerat: 2013-04-20 Klockan: 09:58:00

ullared

jag var där en gång år 2006. då sa jag att jag aldrig mer skulle dit. inte för att det var trångt eller mycket skit. utan för att jag har så svårt att begränsa mig. herregud under ett och samma tak finns fan allt. till låga priser. men det blir ju galet dyrt ändå.
 
men så var det tydligen dags igen. år 2013. 7 år sedan sist.
 
det gick ju även denna gång. billigare än sist. men vad säger väl det egentigen;)
 
 
trötta men glada på bussen.
 
 
fullproppad vagn...
 
 
trötta men glada ändå....!
 
 
sadde plockar upp alla varor när vi kommit hem.
 
så ja. nu är de flesta födelsedagspresenter till alla barn klara. och en massa annat smått och gott!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det fick mitt shoppingbehov lugnt ett tag och även om rösten försvann så var det riktigt roligt

Svar: jag körde ju vidare på ikea samma vecka;)
Josephine

2013-04-21 @ 21:22:19
URL: http://cmillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0