Publicerat: 2012-05-01 Klockan: 21:37:43

utmaning

jag har fått en utmaning av lisa och axelsson (de har för övrigt skapat en blogg!!). så nu är det bara att tänka till och besvara dessa frågor.

Utmaningen bestod av 11 frågor som vi skulle svara på, sedan formulera 11 nya frågor och skicka ut till 11 andra bloggare.

Vad har du för inredningsstil?


mysfaktorn är hög med mycket personliga bilder, ljus, leksaker och annat som gör tillvaron färgglad. runt det så är det oftast välstädat med hyfsat stilrent möblemang och ljusa väggar plus ngn fondvägg.

Hur ser ditt hem ut en vanlig vardagskväll?


leksaker utspridda, kläder slängda på golvet, vällingflaskorna står på bordet och tv´n är på och visar ngt som jag knappt slänger ett öga på.

Vilken del av ditt hem prioriteras lätt bort när det kommer till städning?


skåpsluckor... fönsterputs...

Vad är det äckligaste du vet?


ojojoj... svårt att besvara såhär för troligtvis finns det ngt som jag finner än mer äckligt. men jag tycker inte om spyor, myror. att råka trampa på en snigel som bor i sitt hus ger mig rysningar i veckor.

Vad är du bäst respektive sämst på?


bäst - godhjärtad. sämst - att vänta på saker och ting.

Har du någon pedantisk sida och i sådana fall när det gäller vad?


jag ser allt som ligger på golvet. när ngn annan än jag (hmm... sadde) har dammsugat så ser jag varje mikroskopisk sak som han har missat.

Vad är det klyschigaste du vet?


pass.

Vad var ditt senaste inköp? (matvaror o dyl räknas inte)


en bamsemugg till noah.

Vilket är ditt bästa tidsfördriv?


rumble.

Om du var en stad, vilken skulle det då vara och varför?


ja det skulle vara en stad som är organsierad och fungerar men har ett stort hjärta för mänskligheten. vilken stad kan det tänkas vara? kanske norrköping ;)

Vilken är din favorit bro?

5-öresbron.

mina 11 frågor till de jag utmanar;

1. vart tillbringar du helst din fritid?
2. vilken är din bästa film? obs bara en!
3. vilken konsert var du sist på?
4. vilken känd person skulle du vilja äta middag med och varför?
5. sadde flikar in med en fråga; vilken är din favoriträtt?
6. vem är din favorit regissör?
7. ska du resa någon stans i sommar?
8. vad är det sista du gör innan du släcker lampan på natten?
9. vet du vad vacterl står för?
10. känner du till någon mer person än noah som är född med en ovanlig diagnos, och i så fall vilken diagnos?
11. har du någon dröm som du strävar efter eller lever du just nu din dröm?

jag utmanar; milla, charlotte, therese, tessan, jecka, johanna, noni, malin, tina, åsa och javamorsan.

så ni ska besvara mina 11 frågor, formulera om 11 nya och skicka dem till 11 personer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för utmaningen, skall försöka hinna göra den ikväll :) hojtar till när jag gjort den :)

2012-05-02 @ 07:16:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0