Publicerat: 2012-07-27 Klockan: 13:22:11

klänningen

jag har aldrig utgett mig för att vara den pyssliga typen. har så heller aldrig varit det. när jag gick på högstadiet tvingades jag till syslöjd. jag virkade ett par vantar, eller om jag stickade dem. det var nog det sistnämnda. eftersom jag ej minns det så antar jag att det var läraren som fick göra det mesta stickandet.
 
jag sydde även en klänning. den har jag sparat. till min systers barn. men där var det 2 söner som föddes. till mina egna barn. nu en sådär 18 år senare så har klänningen fått användas för första gången... lovi agerade modell häromdagen. 
 
kanske ska tillägga att jag valde träslöjd resten av tiden av högstadiet efter detta.. det komiska är att min man valde syslöjd...
 

Kommentarer
Postat av: mormor till Emma o Maja


jättesöt liten modell och en mycket fin klänning. du ska vara stolt över att just du har sytt den. den passar perfekt nu i sommar.

2012-07-27 @ 20:02:12
Postat av: Milla

Klänningen passar ju underbart på lilla Lovi, tänk att den äntligen kom till användning =).
Puss

2012-07-28 @ 07:53:17
URL: http://cmillis.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att klänningen var fin, så du har inget att skämmas för.;-p

2012-07-28 @ 09:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0