Publicerat: 2012-07-15 Klockan: 13:46:58

dubbelkalas

igår var vi hemma hos finaste vännerna och firade dem bägge på sina födelsedagar. de har ju nämligen tajmat in det som så att de fyller år med en dags varsel. det ska bli spännande att se om deras lilla piff bestämmer sig för att komma ut dagen innan eller efter, eller kanske på samma födelsedag som någon av dem!
 
 
barnen roade sig rätt bra i lekrummet!
 
 
noah älskar elefanter just nu. både för att de finns både på kolmården och på busfabriken. men de finns ju tydligen hemma hos myrbergs också!
 
 
mys med lovi och paketöppning!
 
 
jag tillsammans med min dotter.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj så glad HERR Myrberg blev för sin present ;-)

2012-07-15 @ 16:28:18
Postat av: Milla

Den där elefanten finns alltid här att komma till när Noah är lite elefantsugen.
Tack för att ni kom och för de fina presenterna, ska bara komma på var de ska stå så att jag kan ha de nära =).
Och tack för goset av Lovi tyvärr har jag fått både Lovi och bebisabstinens vilket inte känns lika bra =).
Puss

2012-07-15 @ 20:20:25
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0