Publicerat: 2012-01-28 Klockan: 08:50:26

projekt

jag brukar inte skriva många rader om mitt jobb i min blogg.

men nu ska jag göra ett undantag.

jag har påbörjat ett projekt på jobbet som jag är riktigt stolt över. de äldsta barnen får måla en tavla i djungelmotiv. jag har berättat om noel och hans insamling. barnen har fått berätta om de har några erfarenheter av sjukhus.

så nu målar de för glatta livet. fantastiska djungelmotiv blir det.

sedan ska dessa målningar givetvis ges till carolina och ted så får de rama in målningarna och ta med sig till sjukhuset.

dessutom har ett brev om noels insamling gått ut till enhetens alla föräldrar. eller ska gå ut i dagarna.

vilket innebär att brevet kommer nå ut till ca 160 barns föräldrar.

det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Vica

Häftigt!

2012-01-28 @ 15:40:32
URL: http://vivecaerenius.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Vilket fint initiativ! kram

2012-01-28 @ 16:15:40
Postat av: Anonym

Älskar dig min Aros. Du har så stort hjärta. Tack för presenten jag fick, mycket fint. Kram

Heni

2012-01-28 @ 19:17:04
Postat av: Milla

Jag hoppas att kunna jobba lite med det också när jag kommer tillbaka. Bra iniativ så att alla föräldrar kunde ta del av detta underbara projekt.

Puss

2012-01-29 @ 22:21:38
URL: http://cmillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0