Publicerat: 2012-01-15 Klockan: 17:55:00

matilda 3 år

igår var det dags att fira vår älskade lilla guddotter. det var dags att bli 3 år. denna oerhört smarta, roliga, bestämda och finurliga lilla person är helt plötsligt 3 år. fantastiskt! jag gick hem till matilda innan kalaset började för att vara med i förberedelserna kring kalaset.



detta var vad jag fick se! matildas farfar hade hämtat skruvdragaren för att fixa hålen till tårtan:) ni ser det fantastiska resultatet bredvid.



här är den stolta 3-åringen!



vi var i lokalen grottan där även jag firade min 30-årsdag.



noah fick låna matildas ros. han var aningens skeptisk till att ha något sitta fast...



fiskdamm! matilda var först ut och sedan köade resten av barnen. noah var förtvivlad då hans pappa hamnade bakom ett svart skynke och fick ett fiskespö kastat på sig hela tiden.... viktor trivdes även han på kalaset och försökte norpa sig till en tårtbit!



grattis igen älskade unge!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för all hjälp innan, det var guld värt och tack för de fina presenterna. Vi har haft en nöjd tös här hemma idag och även nöjda föräldrar efter ett bra kalas.

Puss puss

2012-01-15 @ 18:28:04
URL: http://cmillis.blogg.se/
Postat av: Maria

Den där lilla prinsessan. och så Noah ! Ni har så söta barn du och din vän .. och fler blir det ;-)

2012-01-16 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0