Publicerat: 2012-02-29 Klockan: 15:57:00

triss i lycka

... gällande noahs läkarbesök.

igår var vi på ett besök som faktiskt vi ringt och bett om. det hör inte till vanligheterna mina vänner.

det är även ett besök jag valt att varken prata eller skriva om tidigare då jag inte velat oroa mig själv eller andra i onödan.

som tur var så blev det just "onödan" också.

noah har haft en otäck knöl på halsen. inte alamerande stor men den har varit så pass stor att vi och en del av omgivningen har reagerat på den.

efter ett samtal till sjukvårdsupplysningen för ett par veckor sedan så har vi mest observerat den. så att den ej har växt. det har den ej gjort. därför var jag inte så orolig. men eftersom den heller ej hade försvunnit så var det dags att se vad det var för knöl.

tack och lov så var det bara en vanlig förstorad lymfkörtel. inget att oroa sig.

check.

oron släppt.

tredje gången gillt...

Kommentarer
Postat av: Sara LK

Oj va jobbig väntan måste ha varit. Vet själv hur jag brukar oroa mig för div knölar som jag hittar på mig själv, och då är det som sagt bara på mig själv... Så väldigt skönt att det var lugnt!

2012-02-29 @ 21:47:07
Postat av: Johanna

oh skönt! :)

2012-03-01 @ 13:15:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Gu vad skönt att ni nu vet vad det var och att det inget var att oroa sug för.

Sådana lymfknölar kan vara kvar länge Zigge har haft sin i över 3 år :)

2012-03-01 @ 19:53:31
Postat av: Linda Liljeblad

Gud mitt hjärta svämmar över varje gång jag hör att saker går er väg! kram!!

2012-03-04 @ 08:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0