Publicerat: 2012-08-24 Klockan: 21:54:22

hyllning

 
idag var vi på kolmårdens djurpark och eftersom sonen pratat om delfinerna som hoppar i vattnet till bollarna i taket sen han sist var där så gick vi såklart in dit. markoolio är den som har rösten till showen samt låtarna. när jag sitter där med noah i knät så blir jag lite tårögd och tänker på allt han varit med om. de känslorna kan komma över mig titt som tätt.
 
så gissa om jag blev förvånad när denna låt dök upp. visste ej om att den fanns. det är markoolios hyllning till barnen på astrid lindgrens barnsjukhus.... tydligen så är han väldigt involverad i alb och brukar hälsa på där.
 
inte fan trodde jag någonsin att jag skulle lägga upp en markooliolåt i min blogg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0