Publicerat: 2012-04-19 Klockan: 18:29:00

screening del 2

fluffen verkar må bra.

innan vi åkte till egypten var vi på del 2 av screeningen. även den visade på bra resultat. inget synligt att oroa sig för. förutom att fluffen var 18% större än vad fluffen ska vara;) jisses...

nu blir det inga ytterligare undersökningar utan nu får vi vänta och se.

skulle det vara något med fluffen så går ju det med. det har vi lärt oss.

skulle fluffen vara frisk så blir det en ny erfarenhet. ett liv med barn utan remisser, ständiga läkarkontroller, operationer, mediciner och testande känner vi ej till.

men vi välkomnar ett sådant liv.

om så blir fallet kommer det kännas märkligt att få gå hem med fluffen efter bb. för det första bb... där var vi aldrig med noah. sedan bara sådär att gå hem utan grundliga undersökningar. utan att vänta in operation på operation.

ett annat liv. ett vanligt liv. ett liv vi önskade för noah. men kanske ett liv vi får till fluffen.

den som lever får se.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror och hoppas att precis så blir det för er denna gång !!

Hur det än blir så blir det med största sannolikhet en mer naturlig start i livet för er och den lilla än vad ni fick med storebror !

Kram

2012-04-19 @ 18:52:49
Postat av: sara

jag tror på fluffen :)

2012-04-19 @ 19:16:30
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch vad dålig jag är på att kommentera numera. Jag hoppas innerligt att allt går bra för fluffen. Tänk. Ett helt nytt liv. Vad duktig Noah är på att prata. Abbe säger amma appa och dää. Men han har den här veckan börjat intro hos dagmamman vilket går strålande bra. Pelle lämnade honom ngr timmar dag nr 3 och han ville inte hem sen... Bara hänga med Alfred och Ella. Kram från Mig och Välkommen på Lördag Morgon! Ska bli så kul att ses.

2012-04-19 @ 21:35:38
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Ja jag hoppas att ni slipperalla kuvert med kallelser till op och underkökningar till fluffen. Försöker föraställa mej hur det skulle kännas och det skulle nog kännas bra konstigt men bara så SKÖNT!!!! Lycka till nu med allt! Kramar från oss

2012-04-19 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0