Publicerat: 2012-04-29 Klockan: 20:12:48

onsdagskul en söndag

idag träffade vi onsdagsbarnen hemma hos maja. alla utan ludde kunde komma.



noah och egil njuter av fika ute i solskenet.



maja tyckte med att det smakade gott.



leah föredrog rutchkanan framför fikat.



noah försökte få upp vagnen. det gick sådär. men skam den som ger sig. tillslut gick det. hur det slutade? störtdykning tillsammans med vagnen nedför altan. men han reste sig upp och lekte vidare.



det bästa den här eftermiddagen var definitivt studsmattan! jisses vilken succé.



ibland stod vi upp....

men mestadels såg det ut såhär;



en perfekt eftermiddag med solsken, barn och fika. en underbar eftermiddag och kväll med min fina son!

Kommentarer
Postat av: Emma o Majas mormor





vad skönt att ni hade fint väder. jag vet av egen erfarenhet att studsmattan alltid är en höjdare hemma hos Emma o Maja. underbara GRANNAR har Erika också, som låter barnen och hunden vara även på DERAS gräsmatta. på så sätt blit gräsytan mycket större för alla barnen som tycker om att leka. jag tycker också att det är kul att ni fortfarande kan träffas ibland fast ni jobbar nu för tiden.

kramar till alla barnen och er föräldrar som var där och lekte o fikade.

2012-04-30 @ 11:19:50
Postat av: Gammelbrua

Jossan!

Du har fått en bloggutmaning av mig. Välkommen till vår blogg förresten!



http://gammelbrua.blogspot.se/2012/05/bloggutmaning.html



/Lisa

2012-05-01 @ 17:58:37
URL: http://gammelbrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0