Publicerat: 2011-09-22 Klockan: 23:19:00

2 dagar på us i bilder



tidigt på operationsdagen. andas, tvättas och operationskläder ska på.



vi passade på att läsa totte går till doktorn innan det var dags att gå ner till op.



mysa och tanka kraft. sen lämnade jag över noah till sadde som gick in med noah i själva op-salen.



efter op....



första mötet med vår ninni.



svårt att komma till ro.



när man har förlorat blod måste man få blod.



3 handbilder i olika syften, övervakning, tröst och lek.



va ä däh???



innan sömnen hann komma till noah så lektes det lite med masken. noah andades i den som han gör med nebunetten.



dag 2 på post-op.



skönt att kunna sova några minuter i streck. för mycket mer än det handlade det inte om.



morfinpumpen som gör livet lite lättare för noah.



cvk´n som hjälper till vid prover och mediciner.



förutom besök av farhad så kom pierre på besök.



efter ct´n så fick vi tillåtelse att ta upp noah. efter ett par tryck på pumpen var han redo.



fina sköterskor som hjälper.



noah med sitt förband på ryggen.



fina talande bilder......




Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina bilder. Rörande.

Allt gott! Kram

2011-09-23 @ 07:05:58
URL: http://Annaochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack Jossan, För att ni delar med Er av resan. Om du visste vad det betyder för både mig och Per. En slags förberedelse för vad som komma skall. Stor Stor Kram till Noah, till Dig och Sadde. Underbart det måste ha varit att äntligen fått tagit upp honom i famnen.

Vi tänker och pratar om Er varje dag. Om ni orkar och vill så kommer jag o Abben förbi med fikakorgen nästa vecka. Mot slutet av Er vistelse. Vill så gärna träffa er igen men vill heller inte "tränga oss på". Stor Kram och en massa Omtanke Kärlek och Beundran.

2011-09-23 @ 09:11:18
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Åsa

Glad att ni delar detta med oss läsare.

Kram till er <3 <3 Heja Noah!!!

2011-09-23 @ 10:41:28
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: mormor till Emma o Maja

söta lille Noah. skickar många kramar till dig och hoppas att det onda snart går över. det gör ont i mig när jag tänker på vad du har gått igenom nu med din lilla rygg.

jag tänker mycket på er alla 3



heja Noah, snart är du hemma igen

2011-09-23 @ 11:38:17
Postat av: Tina

Så mycket känslor i bilderna! Stor kram till Er!

2011-09-23 @ 13:26:51
URL: http://tinste.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilken kämpe han är :) och ni med...

Kram

2011-09-23 @ 15:18:07
Postat av: Linda aka Javamorsan

Jättefina bilder. Jag har tänkt på er massor bara inte orkat visa det. Haft för mkt runt mig själv :(



Jag sänder massa kramar till er son!

2011-09-23 @ 15:19:49
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Anonym

Tusen tack Jossan och Sadde att ni orkar trots allt skriva och meddela oss som inte är där. Farmor på avstånd

2011-09-23 @ 17:09:15
Postat av: Jenny

Hej!



Jag blir, varje gång, jag läser din blogg oerhört glad och stärkt av er styrka. Ärligt, naken och positivt, utifrån förutsättningarna, skriver du om livet med er Världens Bästa Noah.

Du ska bara veta hur viktigt det är för alla människor, med olika utgångslägen, att för sig själva och/eller sina barn att få följa er resa.

Att öppethjärtligt visa hur det är att leva med ett barn som har annorlunda behov visar att kärleken aldrig vet några gränser! Olikheter berikar!

NI beundrar mig! <3



Många kramar!

2011-09-23 @ 17:15:14
Postat av: Anonym

jag har många gånger skrivit att ni har en stark pojke, men jag måste få tillägga att han har 2 starka föräldrar <3<3<3

2011-09-23 @ 22:07:31
Postat av: Sabina

Jag blir berörd och påmind själv om mitt eget sjukhustid och som vuxen tyckte jag att det var fruktansvärt och minns så väl cvk i halsen. Och när jag då får se lilla söta underbara Noah med hans bruna ögon blir så berörd Josefin och Sadde så det gör ont i hjärtat. Jag har sagt det förut men säger det igen ni är tre riktiga kämpar och hjältar. Det är också tur att vi lever i det land vi gör så att det finns möjlighet till sådana komplicerade op även om det är svårt att tänka på det just nu. Stor Kram Sabina med familj

2011-09-25 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0