Publicerat: 2011-09-12 Klockan: 11:10:00

ronald mcdonald hus

här ska vi förhoppningsvis få ett rum. sadde ska ringa idag och försöka få till ett rum. där en av oss ska bo varannan natt.

jag ringde och pratade med avdelningen igår. nu är allt under kontroll med praktiska frågor som parkeringstillstånd, mat, välling, blöjor, boende, kylskåp, vårdtid etc.

jag var även tvungen att fråga om det var vanligt att såhär små barn opereras för just skolios. det var som jag misstänkte, väldigt ovanligt. men det fanns barn i noahs ålder som var där för att de hade opererat något annat.

jaja... det ska nog gå det här också. efter att vi sett en dokumentär om pinsamma kroppar... (va?? bara ett sånt namn...) så känner vi oss bägge peppade. flickan var 14 år och hade inte genomgått sin op än och riskerade faktiskt att dö då ryggraden skadade de inre organen så pass mycket.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får rum! De är kanonfina, iaf var de i lund det, när min syster med familj bodde där

2011-09-12 @ 19:59:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Milla

Tänk så mycket praktiska saker som man själv måste lösa när man är i en sån utsatt situation. Skönt att ditt kontrollbehov kommer till nytta för jag kan tänka mig att många inte tänker på såna saker. Vi vill jättegärna komma och hälsa på sen om det funkar och vi är friska. Puss

2011-09-12 @ 20:02:12
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Maria

Snart dags ... Och snart är det över ! .. Håller tummarna att allt ska gå jättebra. Noah är en stark kille och har de bästa föräldrarna som stöd - kan inte gå annat än bra då. Och får ni några motgångar .. Något känns tungt .. Då har ni varandra att hämta styrka utav. Och alla oss som läser din blogg och följer Noah o er på vägen .. Många kramar till dig fina Jossan !!

2011-09-12 @ 21:17:57
Postat av: Therese

Hej! Tänker på Er så mycket. Att ni snart är där. Stor Kram från mig.

2011-09-12 @ 22:09:11
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0