Publicerat: 2011-10-16 Klockan: 23:08:09

walles 40-årspartaj

igår var det dags för stort galej på borgen! walle och hans grabbgäng skulle ha 40-årsfest.



såhär såg jag ut innan festen. jag var hos vicky på dagen och hon fixade smink och hår!



såhär såg min man ut!



vi begav oss hem till myrbergs för ett par fördrinkar.



då fick pierre agera fotograf och ta kort på oss.



fotografen pierre;



väl på borgen så fanns där en säkerhetsvakt aká trollkarl som bland annat fann handgranater, skohorn, spritflaskor och annat på gästerna.



the gang.



födelsedagsbarnet!



mingelbilder från den tidiga kvällen. en del av mina kusiner var där vilket var väldigt roligt då jag inte träffar dem så ofta.



syrran o jag.



forci corona grabbarna.



bordsgrannarna sandra o sadde.



och jag och kusin adam.

walles bilder från bildspelet.



mingelbilder från middagen.



familjen spalle.



milla o osse var inte gifta hela kvällen.....:)



mingelbilder från den senare delen av kvällen.



vi rockade loss till bandet smalare än thord som var ett riktigt röjarband! osse fann en själsfrände för kvällen!



det var en toppenkväll och det var så skönt att bara vara iväg och tänka på helt andra saker än vad vi brukar tänka på. så välbehövligt. tack wallentin för den här kvällen!

Kommentarer
Postat av: Milla

Underbar fest med underbara människor. Syns ganska tydligt på bilden på Oskar och sadde att de röjer som aldrig förr, skulle nästan behöva vara ledig idag med och få landa igen =).

Puss

2011-10-17 @ 07:30:20
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Du var verkligen superfin!! Roligt att bli stylad med både hår och smink :)

2011-10-17 @ 11:12:11
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du va supersnygg! O sadde me :) kram

2011-10-18 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0