Publicerat: 2011-10-01 Klockan: 23:10:50

fotobok

vad jag gör på mina lediga stunder då jag inte bloggar?

jo en fotobok.

en fotobok till ninni och en till oss. om hans liv med vacterl. om vårt liv med vacterl. nästan bara ord och bilder från sjukhus, undersökningar och annat som hör till.

dessa bilder har jag medvetet valt att inte ha med i hans andra fotoböcker. den här boken blir fylld med känslor, fakta och bilder - bilder som noah inte alltid kommer vilja se. men vid behov, när han kommer söka efter svar eller vilja förklara för kompisar. då. då kommer den här boken fylla sitt syfte.

därav min brist på blogg idag - och kanske även imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad smart! Har undrat hur jag ska lösa det där och jag kanske apar efter ;)

2011-10-02 @ 09:34:08
URL: http://annaochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Lena & Elsa

Vilken underbar morsa du är!

2011-10-02 @ 20:40:14
Postat av: Lena & Elsa

Vilken underbar morsa du är

2011-10-02 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0