Publicerat: 2011-11-14 Klockan: 20:37:00

villa fridhem

när sadjad fyllde 30 fick han en present av mig. en vistelse på villa fridhem. nu var det dags att se till att boka in den helgen. innan han hann fylla 31;)



vi kom dit vid 12 och checkade in. la oss vid spaavdelningen och läste innan det var dags för afternoontea vid 13-hugget.



första delen av fikat kunde se ut såhär. det fanns dessutom delikata pajer.



tallriken kunde även se ut såhär:)



vi tillbringade många timmar vid spaanläggningen!



på kvällen vankades en 5-rättersmiddag i salongen!



allt var mycket gott. dock hamnade en del av köttet på sadjads tallrik;) efter middagen slog vi oss ner i ett mysigt rum och drack te och satt och pratade. innan vi la våra trötta huvuden på kuddarna.



frukost! mmm....



underbar helg....



Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt ! Det behövde ni :-)

2011-11-14 @ 21:01:57
Postat av: Maria

Mysigt ! Det behövde ni :-)

2011-11-14 @ 21:02:14
Postat av: Therese

Låter ju gudomligt. Detta vill jag veta mer om! Imorgon. Blir väldigt sugen! Vilken bra present! Kram.

P.s vi hostar fortfarande men gjort av o till i några veckor.

2011-11-14 @ 21:17:14
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Linda aka Javamorsan

Åh vad underbart! Nej jag blir inte alls avis och önskar jag och maken kunde komma iväg så där nej nej ;)

2011-11-15 @ 08:59:18
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0