Publicerat: 2011-11-04 Klockan: 23:16:00

matilda o noah

i onsdags var jag och sadjad på bio och då var familjen myrberg här hemma och var barnvakt. nu för tiden har de börjat få lite mer utbyte av varandra. när noah var knodd så var det mest matilda som hade något utbyte av noah. sedan från ca 10-15 månader har det mest varit noah som tyckt att matilda varit rolig.

men nu börjar noah bli så pass stor att matilda fått upp intresset igen! i onsdags var det keyborden som var det gemensamma målet!



nu är milla och osse på labero och matilda ligger och sussar i vårt sovrum. idag har de sprungit och jagat varandra och hängt på matildas madrass! matilda passade även på att leka boll i vår bollkorg!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad mysigt det ser ut=) Jag måste bara fråga, vet du var matildas tröja är köpt? Albin gillar dinosaurier just nu o jag tyckte den var så fin! Kram Lena

2011-11-05 @ 12:52:48
Postat av: Milla

Det är så härligt att se dem två tillsammans, det börjar verkligen bli mer lek även om i Matildas värld så är Noah lillebror som inte ska ta "hennes" grejer =).

Tack för barnvakten, Matilda var jättenöjd.

Puss

2011-11-05 @ 22:51:49
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Saddr

2011-11-05 @ 23:37:55
Postat av: Annie M

Det är jag, Matildas faster, som har köpt tröjan!=) H&M!

2011-11-06 @ 13:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0